Priamy kontakt
hp@swissit.cz
Ověřit záruku
Postup při reklamaci
Program výměny
1. Vyberte zařízení
Tiskárna
Notebook
PC
Monitor
Příslušenství
Scanner

Služba spojená s doručením zařízení do servisního střediska. Oprava zařízení je realizována v autorizovaném servisním středisku SWISS. Zařízení bude po ukončení opravy uložené k vyzvednutí v autorizovaném servisním středisku SWISS. Na žádost klienta může být zařízení po ukončení opravy odeslané kurýrní službou formou dobírky, pokud zařízení splňuje podmínky bezpečné přepravy.

Služba servisu u zákazníka v případě, že je možné pro dané zařízení použít daný typ služby dle zakoupené služby pro dané zařízení. K realizaci bezplatného záručního servisu na místě u zákazníka bude vyslán technik autorizovaného servisu společnosti SWISS. V případě pozáručního servisu nebo servisu mimo záručních podmínek výrobce je služba zpoplatněna dle aktuálního ceníku služeb.

Služba „PickUp and Return“ – bezplatné vyzvednutí zařízení kurýrní společností u zákazníka, a návrat zařízení po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Platí pro opravu v rámci záručních podmínek výrobce v případě, že je možné pro dané zařízení použít daný typ služby dle zakoupené služby pro dané zařízení. V případě pozáručního servisu nebo servisu mimo záručních podmínek výrobce je služba zpoplatněna dle aktuálního ceníku služeb.

2. Co potřebujete


      Obchodné podmienky služby Výjazd technika

      1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18.- EUR bez DPH ( 21.60.- EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
      2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
      3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
      4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
      5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
      6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
      7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika

      Služba: Doprava

      Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
      Doprava Paušál Praha, Brno, Olomouc, Ostrava 750,00 CZK 907,50 CZK
      Doprava CZ 19,00 CZK / km 22,99 CZK / km
      Přeprava kurýr 150,00 CZK 181,50 CZK
      Přeprava kurýr na Dobírku 175,00 CZK 211,75 CZK
      Balení produktu a příprava k odeslání *** 50,00 CZK 60,50 CZK

      Služba: Servisní práce

      Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
      Diagnostika vady zařízení u zákazníka 990,00 CZK 1 197,90 CZK
      Diagnostika Notebooks, Tablet, PCs, Monitors* 620,00 CZK 750,20 CZK
      Diagnostika Printers, LaserJet, DeskJet A4* 600,00 CZK 726,00 CZK
      Diagnostika Printers, LaserJet, DeskJet A3, A4 MFP, Buss* 850,00 CZK 1 028,50 CZK
      Diagnostika DesignJet 1 250,00 CZK 1 512,50 CZK
      Nadstandardní / Express servis 490,00 CZK 592,90 CZK
      Oprava, konfigurace, instalace – Workstation 1 250,00 CZK 1 512,50 CZK
      Oprava, konfigurace, instalace – Notebooks, Tablet PCs, Monitors 1 150,00 CZK 1 391,50 CZK
      Oprava, konfigurace, instalace – Other Accessories 390,00 CZK 471,90 CZK
      Oprava, konfigurace, instalace – Personal DeskJet, Inkjet, A4 format 490,00 CZK 592,90 CZK
      Oprava, konfigurace, instalace – Personal, Multifunction LaserJet A4 format 750,00 CZK 907,50 CZK
      Oprava, konfigurace, instalace – Bussiness DeskJet, Inkjet, A3 format 1 250,00 CZK 1 512,50 CZK
      Oprava, konfigurace, instalace – Bussiness LaserJet,, Multifunction, MFP A3,4 format 1 750,00 CZK 2 117,50 CZK
      Oprava, konfigurace, instalace – HP DesignJet 1 900,00 CZK 2 299,00 CZK
      Záloha dat Notebooks, Tablets, PCs** 990,00 CZK 1 197,90 CZK
      Profylaktika – Notebooks, Tablets, PCs 900,00 CZK 1 089,00 CZK
      Profylaktika – Personal, Multifunction LaserJet A4 format 490,00 CZK 592,90 CZK
      Profylaktika – Bussiness DeskJet, Inkjet, A3 format 990,00 CZK 1 197,90 CZK
      Profylaktika – Bussiness LaserJet,, Multifunction, MFP A3,4 format 1 200,00 CZK 1 452,00 CZK
      Profylaktika – HP DesignJet 1 400,00 CZK 1 694,00 CZK

      Uvedené ceny služeb jsou za základní hodinovou sazbu. Výsledná cena se může lišit v závislosti na charakteru vady zařízení.

      * Služba diagnostika je účtována v případě placené opravy při nepřijaté cenové nabídce.

      Reinstalace OS znamená instalaci základního programového vybavení a továrního nastavení od výrobce.

      ** Záloha dat na vyžádání od klienta. Servisní středisko se pokusí udělat zálohu dat, která nemusí být vzhledem k povaze vady úspěšná. V takovém případě nebude účtována.

      *** Balení produktu v případě chybějícího nebo nevhodného obalu na přepravu kurýrem zpět.

      Prémiová podpora

      Exkluzivně pouze u nás – prémiová podpora pro produkty HP ENVY, HP Spectre a OMEN

      Prémiová podpora

      Exkluzivně pouze u nás – prémiová podpora pro produkty HP ENVY, HP Spectre a OMEN

      HP Inc.

      HP – zkratka ze slov Hewlett-Packard, je největším prodejcem osobních počítačů na světě. Stejně tak jako mnoho jiných významných hráčů v IT businesse sídlí v kalifornském Palo Alto. Hlavními působišti firmy jsou většinou domácnosti, malé a střední firmy, veřejná správa a vzdělávací instituce. Tato firma se specializuje na rozvoj a výrobu výpočtového, paměťového a síťového hardwaru, softwaru a dalších služeb. U nás je známa většinou díky svým notebookům, tiskárnám, scannerům a serverům. V roce 2015 se firma rozdělila, a kromě HP vznikla i specializovaná společnost HP Enterprise.

      Hewlett-Packard zariadenia

      Objednávka přepravy kurýrem pro záruční a pozáruční reklamace

      Přeprava kurýr – základní informace

      1. Zdarma do servisního střediska a zpět pro záruční reklamace na značku a produkt, který v rámci záručních podmínek výrobce obsahuje službu přepravy kurýrem do servisního střediska a zpět. (Služba Pick-Up and Return)
      2. Placená přeprava na značku a produkt pro záruční a mimozáruční reklamace, které neobsahují službu výrobce bezplatné přepravy.
      3. Limit zásilky do 15 kg, vyzdvihnutí do 2 pracovních dní přepravní společností (celá Česká republika).
      4. Před odesláním balíku je potřebné správně zabalit reklamované zařízení, aby se zabezpečila jeho spolehlivá přeprava podle doporučení přepravce
      5. Při nesprávném nebo nevhodném zabalení produktu společnosti SWISS CZ s.r.o., a ani přepravní společnost nenese zodpovědnost za poškození zařízení při přepravě.
      6. V případě volby zákazníka nabízíme i možnost osobního odevzdání ukončené reklamace v místě vyřízení reklamace.
      7. SWISS CZ s.r.o. si vyhrazuje právo volby vlastního servisního střediska pro vyřízení reklamace.

      Objednej dopravu


        Obchodní a přepravní podmínky

        1. V případě potvrzení volby (souhlasu) s přepravními a obchodními podmínkami bude objednávatelovi dopravy účtovaný poplatek za službu přepravy kurýrem pro mimozáruční reklamace ve smyslu platného ceníku, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH do servisního střediska, a stejná suma, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH v případě volby odeslání ze servisního střediska formou faktury nebo dobírky.
        2. Zařízení posílané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obale (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel. Vyřízení škody při přepravě se řídí přepravními a obchodními podmínkami příslušné přepravní společnosti.
        3. Příjemce je povinný zásilku při jejím převzetí vizuálně zkontrolovat a v případě, že je balík zjevně poškozený (poškozený, promočený, otevřený) bezodkladně s dopravcem sepsat zápis o škodě na zásilce a informovat o této skutečnosti odesílatele zásilky.
        4. Zařízení, které k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám bude při zaslaní zpět správně zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
        5. Záruční oprava – oprava vykonaná bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou.
        6. Servisní středisko může objednávatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace. Bez uvedeného dokladu nemusí být záruční reklamace uznaná.
        7. V případě zamítnutí cenové nabídky na opravu nebo její promlčení, bude účtovaný poplatek za diagnostiku a náklady za přepravu, pokud byla realizovaná.
        8. Před odesláním zařízení – počítače, notebooku, mobilního telefonu nebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje data. Obsah paměťového média se může v průběhu servisu vymazat, nahradit a/nebo přeformátovat. Za ztrátu dat v zařízení servisní středisko nenese zodpovědnost.
        9. Nadstandartní / Express servis – placená služba v ceně 490,- CZK bez DPH (592,90 CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílu, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo u výrobce a doložení všech potřebných dokladu k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).

        1. V případě potvrzení volby (souhlasu) s přepravními a obchodními podmínkami bude objednávatelovi dopravy účtovaný poplatek za službu přepravy kurýrem pro záruční reklamace na produkty, pro které se nevztahuje bezplatný svoz od výrobce, ve smyslu platného ceníku, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH do servisního střediska, a stejná suma, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH v případě volby odeslání ze servisního střediska formou faktury nebo dobírky.
        2. V případě potvrzení volby (souhlasu) s přepravními a obchodními podmínkami bude objednávatelovi dopravy účtovaný poplatek za službu přepravy kurýrem pro mimozáruční reklamace ve smysle platného ceníku, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH do servisního střediska, a stejná suma, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH v případě volby odeslání ze servisního střediska formou faktury nebo dobírky
        3. Zařízení poslané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obalu (není to však podmínka). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel. Vyřízení škody při přepravě se řídí přepravními a obchodními podmínkami příslušné přepravní společnosti.
        4. Příjemce je povinný zásilku při jejím převzetí vizuálně zkontrolovat, a v případě, že je balík zjevně poškozený (poškozený, promočený, otevřený) bezodkladně s dopravcem sepsat zápis o škodě na zásilce, a informovat o této skutečnosti odesílatele zásilky.
        5. Zařízení, které k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám bude při zaslání zpět správně zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
        6. Záruční oprava – oprava vykonaná bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou.
        7. Servisní středisko může objednávatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace. Bez uvedeného dokladu nemusí být záruční reklamace uznaná.
        8. V případě zamítnutí cenové nabídky na opravu nebo její promlčení, bude účtovaný poplatek za diagnostiku a náklady za přepravu, pokud byla realizovaná.
        9. Před odesláním zařízení – počítače, notebooku, mobilního telefonu nebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje data. Obsah paměťového média se může v průběhu servisu vymazat, nahradit a/nebo přeformátovat. Za ztrátu dat v zařízení servisní středisko nenese zodpovědnost.
        10. Nadstandartní / Express servis – placená služba v sumě 490,- CZK bez DPH (592,90 CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílu, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo u výrobce a doložení všech potřebných dokladu k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).