Standardní doprava kurýrem – jednu přepravu zaplatíme za vás

Standartní doprava
  1. Zdarma do servisního střediska pro záruční a mimozáruční opravy
  2. Limit zásilky do 20 kg, vyzvednutí následující pracovní den (celá Česká republika)
  3. Odeslání ukončené reklamace standardním kurýrem za úhradu v částce 100,- CZK bez DPH / 121,- CZK s DPH
  4. V případě volby zákazníka možnost osobního předání ukončené reklamace v místě vyřízení reklamace
2. Expresná doprava
  1. Cena dopravy 8,40 EUR do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
  2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania ( platí pri zadaní objednávky do 14:00 )
  3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

Objednej dopravu


    Obchodní a přepravní podmínky

    1. V případě v potvrzení volby (souhlasu) "Po opravě zaslat zařízení kurýrem" bude objednateli standardní dopravy účtován poplatek za službu standardní dopravy kurýrem ve smyslu platného ceníku, t.j. 100,- CZK bez DPH / 121,- CZK s DPH formou zálohové faktury nebo dobírky.
    2. Zařízení posílány přepravní službou musí být řádně zabalené, doporučujeme poslat v originálním obalu (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel. Vybavení škody při přepravě se řídí přepravními a obchodními podmínkami příslušné přepravní společnosti.
    3. Zařízení poslané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obale (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel.
    4. Příjemce je povinen zásilku při jejím převzetí vizuálně zkontrolovat, a v případě, pokud je balík zjevně poškozen (poškozený, promočený, otevřený) neprodleně s dopravcem sepsat zápis o škodě na zásilce, a informovat o této skutečnosti odesílatele zásilky.
    5. Zařízení, které k nám bude doručeno bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám nemůžeme odeslat zpět přes službu kurýr. Objednatel se zavazuje vyzvednout ukončenou reklamaci osobně v místě vyřízení reklamace.
    6. Záruční oprava – oprava provedena bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou.
    7. Servisní středisko může objednavatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace. Bez uvedeného dokladu nemusí být záruční reklamace uznána.
    8. Nadstandartní/Express servis – placená služba v sumě 520,- CZK bez DPH (629,20 CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílů, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo výrobce a doložení všech potřebných dokladů k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).