Standartní doprava kurýrem do našich servisních středisek

POZOR: Doprava kurýrem do servisu a zpět do odvolání ZDARMA

Standartní doprava
  1. Zdarma do servisu a zpět pro záruční opravy zařízení produktů HP Inc., Fujitsu a Lexmark
  2. Zdarma do servisu pro záruční opravy Apple
  3. Limit zásilky do 20 kg, vyzvednutí následující pracovní den (celé Čechy)
  4. Za úhradu do servisu (157,30 CZK s DPH) nebo do servisu a zpět (314,60 CZK s DPH) při pozáručních reklamacích, opravách vad které nesplňují záruční podmínky výrobce, jiných placených opravách, výměnných REP programech nebo reklamacích příslušenství
2. Expresná doprava
  1. Cena dopravy 8,40 EUR do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
  2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania ( platí pri zadaní objednávky do 14:00 )
  3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

Objednej dopravu - do odvolání ZDARMA


    Obchodní a přepravní podmínky

    1. V případě potvrzení vady neslučitelné se záručními podmínkami výrobce (mechanické poškození, praskliny, polití, neodborná modifikace, použití neoriginálních dílů) objednateli standardní dopravy zaniká nárok na bezplatnou dopravu do servisního střediska, případně do servisního střediska a zpět. V případě již realizované bezplatné dopravy do servisu bude tato objednateli účtována ve smyslu platného ceníku t.j. 157,30 CZK s DPH jedna cesta.
    2. V případě objednání přepravy za účelem reklamace příslušenství – kabely, adaptéry, redukce, klávesnice, myši, port replikátory, kryty, sluchátka, atd ..., a oprav ve smyslu výměnných REP programů bude tato objednateli účtována ve smyslu platného ceníku t.j. 157,30 CZK s DPH jedna cesta.
    3. Zařízení poslané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obale (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel.
    4. Zařízení, které k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám nemůžeme odeslat zpět přes službu kurýr.
    5. Záruční oprava – oprava vykonaná bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou
    6. V případě už realizované bezplatné dopravy do servisu bude tato objednavateli účtována ve smyslu platného ceníku.
    7. Servisní středisko může objednavatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace.
    8. Nadstandartní/Express servis – placená služba v sumě 520,- CZK bez DPH (629,20 CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílů, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo výrobce a doložení všech potřebných dokladů k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).