Objednávka přepravy kurýrem pro záruční a pozáruční reklamace

Přeprava kurýr – základní informace

  1. Zdarma do servisního střediska a zpět pro záruční reklamace na značku a produkt, který v rámci záručních podmínek výrobce obsahuje službu přepravy kurýrem do servisního střediska a zpět. (Služba Pick-Up and Return)
  2. Placená přeprava na značku a produkt pro záruční a mimozáruční reklamace, které neobsahují službu výrobce bezplatné přepravy.
  3. Limit zásilky do 15 kg, vyzdvihnutí do 2 pracovních dní přepravní společností (celá Česká republika).
  4. Před odesláním balíku je potřebné správně zabalit reklamované zařízení, aby se zabezpečila jeho spolehlivá přeprava podle doporučení přepravce
  5. Při nesprávném nebo nevhodném zabalení produktu společnosti SWISS CZ s.r.o., a ani přepravní společnost nenese zodpovědnost za poškození zařízení při přepravě.
  6. V případě volby zákazníka nabízíme i možnost osobního odevzdání ukončené reklamace v místě vyřízení reklamace.
  7. SWISS CZ s.r.o. si vyhrazuje právo volby vlastního servisního střediska pro vyřízení reklamace.

Objednej dopravu


    Obchodní a přepravní podmínky

    1. V případě potvrzení volby (souhlasu) s přepravními a obchodními podmínkami bude objednávatelovi dopravy účtovaný poplatek za službu přepravy kurýrem pro mimozáruční reklamace ve smyslu platného ceníku, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH do servisního střediska, a stejná suma, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH v případě volby odeslání ze servisního střediska formou faktury nebo dobírky.
    2. Zařízení posílané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obale (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel. Vyřízení škody při přepravě se řídí přepravními a obchodními podmínkami příslušné přepravní společnosti.
    3. Příjemce je povinný zásilku při jejím převzetí vizuálně zkontrolovat a v případě, že je balík zjevně poškozený (poškozený, promočený, otevřený) bezodkladně s dopravcem sepsat zápis o škodě na zásilce a informovat o této skutečnosti odesílatele zásilky.
    4. Zařízení, které k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám bude při zaslaní zpět správně zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
    5. Záruční oprava – oprava vykonaná bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou.
    6. Servisní středisko může objednávatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace. Bez uvedeného dokladu nemusí být záruční reklamace uznaná.
    7. V případě zamítnutí cenové nabídky na opravu nebo její promlčení, bude účtovaný poplatek za diagnostiku a náklady za přepravu, pokud byla realizovaná.
    8. Před odesláním zařízení – počítače, notebooku, mobilního telefonu nebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje data. Obsah paměťového média se může v průběhu servisu vymazat, nahradit a/nebo přeformátovat. Za ztrátu dat v zařízení servisní středisko nenese zodpovědnost.
    9. Nadstandartní / Express servis – placená služba v ceně 490,- CZK bez DPH (592,90 CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílu, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo u výrobce a doložení všech potřebných dokladu k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).

    1. V případě potvrzení volby (souhlasu) s přepravními a obchodními podmínkami bude objednávatelovi dopravy účtovaný poplatek za službu přepravy kurýrem pro záruční reklamace na produkty, pro které se nevztahuje bezplatný svoz od výrobce, ve smyslu platného ceníku, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH do servisního střediska, a stejná suma, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH v případě volby odeslání ze servisního střediska formou faktury nebo dobírky.
    2. V případě potvrzení volby (souhlasu) s přepravními a obchodními podmínkami bude objednávatelovi dopravy účtovaný poplatek za službu přepravy kurýrem pro mimozáruční reklamace ve smysle platného ceníku, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH do servisního střediska, a stejná suma, tj. 175,- CZK bez DPH / 211,75 CZK s DPH v případě volby odeslání ze servisního střediska formou faktury nebo dobírky
    3. Zařízení poslané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obalu (není to však podmínka). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel. Vyřízení škody při přepravě se řídí přepravními a obchodními podmínkami příslušné přepravní společnosti.
    4. Příjemce je povinný zásilku při jejím převzetí vizuálně zkontrolovat, a v případě, že je balík zjevně poškozený (poškozený, promočený, otevřený) bezodkladně s dopravcem sepsat zápis o škodě na zásilce, a informovat o této skutečnosti odesílatele zásilky.
    5. Zařízení, které k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám bude při zaslání zpět správně zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
    6. Záruční oprava – oprava vykonaná bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou.
    7. Servisní středisko může objednávatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace. Bez uvedeného dokladu nemusí být záruční reklamace uznaná.
    8. V případě zamítnutí cenové nabídky na opravu nebo její promlčení, bude účtovaný poplatek za diagnostiku a náklady za přepravu, pokud byla realizovaná.
    9. Před odesláním zařízení – počítače, notebooku, mobilního telefonu nebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje data. Obsah paměťového média se může v průběhu servisu vymazat, nahradit a/nebo přeformátovat. Za ztrátu dat v zařízení servisní středisko nenese zodpovědnost.
    10. Nadstandartní / Express servis – placená služba v sumě 490,- CZK bez DPH (592,90 CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílu, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo u výrobce a doložení všech potřebných dokladu k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).