Objednávka přepravy kurýrem pro záruční a pozáruční reklamace
Přeprava kurýr – základní informace
- Zdarma do servisního střediska a zpět pro záruční reklamace na značku a produkt, který v rámci záručních podmínek výrobce obsahuje službu přepravy kurýrem do servisního střediska a zpět. (Služba Pick-Up and Return)
- Placená přeprava na značku a produkt pro záruční a mimozáruční reklamace, které neobsahují službu výrobce bezplatné přepravy.
- Limit zásilky do 15 kg, vyzdvihnutí do 2 pracovních dní přepravní společností (celá Česká republika).
- Před odesláním balíku je potřebné správně zabalit reklamované zařízení, aby se zabezpečila jeho spolehlivá přeprava podle doporučení přepravce
- Při nesprávném nebo nevhodném zabalení produktu společnosti SWISS CZ s.r.o., a ani přepravní společnost nenese zodpovědnost za poškození zařízení při přepravě.
- V případě volby zákazníka nabízíme i možnost osobního odevzdání ukončené reklamace v místě vyřízení reklamace.
- SWISS CZ s.r.o. si vyhrazuje právo volby vlastního servisního střediska pro vyřízení reklamace.