Rezervace termínu diagnostiky a opravy zařízení

    Služba je dostupná pro všechny klienty, kteří k nám přinesou své zařízení osobně a požadují

    1. Prioritní zaevidování servisní zakázky
    2. Okamžitou diagnostiku problému zařízení
    3. Konzultaci servisního technika
    4. Okamžité vypracování cenové nabídky v případě pozáruční závady
    5. Expresní objednávku náhradního dílu
    6. Expresní opravu zařízení



    1. Služba je zpoplatněná pro všechny typy oprav záručních i pozáručních v sumě 520,- CZK bez DPH (629,20 CZK s DPH). Úhrada v hotovosti při příjmu zařízení.
    2. Prioritní zaevidování zakázky – přednostní zaevidování do systému bez čekání
    3. Okamžitá diagnostika problému zařízení – okamžitá diagnostika problému zařízení po zaevidování do systému certifikovaným technikem.
    4. Konzultace servisního technika – po diagnostice zařízení, osobní konzultace s technikem, kde bude odkomunikovaná příčina vady zařízení a postup na odstranění vady zařízení.
    5. V případě pozáruční nebo jiné placené opravy okamžité vypracování cenové nabídky na opravu.
    6. Expresní objednávka náhradního dílu – okamžité objednání náhradního dílu u výrobce pokud daný díl není skladem v servisním středisku.
    7. Expresní oprava zařízení – oprava v ten samý den za předpokladu doručení zařízení do servisního střediska v čase do 16:00 a dostupnosti požadovaného dílu na skladě v servisním středisku. V opačném případě oprava zařízení do 48 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu u výrobce dílu u výrobce a doložení všech potřebných dokladů k zařízení nebo souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).
    8. Servisní středisko může objednavatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace.