Postup při reklamaci
Program výměny
1. Vyberte zařízení
Robotický vysavač
Tyčový vysavač
2. Co potřebujete

    Standartní doprava kurýrem do našich servisních středisek

    Standartní doprava

    1. Zdarma do servisu a zpět pro záruční opravy zařízení produktů HP Inc., Fujitsu a Lexmark
    2. Zdarma do servisu pro záruční opravy Apple
    3. Limit zásilky do 20 kg, vyzvednutí následující pracovní den (celé Čechy)
    4. Za úhradu do servisu (157,30 CZK s DPH) nebo do servisu a zpět (314,60 CZK s DPH) při pozáručních reklamacích, opravách vad které nesplňují záruční podmínky výrobce, jiných placených opravách, výměnných REP programech nebo reklamacích příslušenství

    2. Expresná doprava

    1. Cena dopravy 8,40.- EUR do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
    2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania ( platí pri zadaní objednávky do 14:00 )
    3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

    Objednej dopravu


      Obchodní a přepravní podmínky

      1. V případě potvrzení vady neslučitelné se záručními podmínkami výrobce (mechanické poškození, praskliny, polití, neodborná modifikace, použití neoriginálních dílů) objednateli standardní dopravy zaniká nárok na bezplatnou dopravu do servisního střediska, případně do servisního střediska a zpět. V případě již realizované bezplatné dopravy do servisu bude tato objednateli účtována ve smyslu platného ceníku t.j. 157,30 CZK s DPH jedna cesta.
      2. V případě objednání přepravy za účelem reklamace příslušenství – kabely, adaptéry, redukce, klávesnice, myši, port replikátory, kryty, sluchátka, atd ..., a oprav ve smyslu výměnných REP programů bude tato objednateli účtována ve smyslu platného ceníku t.j. 157,30 CZK s DPH jedna cesta.
      3. Zařízení poslané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obale (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel.
      4. Zařízení, které k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám nemůžeme odeslat zpět přes službu kurýr.
      5. Záruční oprava – oprava vykonaná bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou
      6. V případě už realizované bezplatné dopravy do servisu bude tato objednavateli účtována ve smyslu platného ceníku.
      7. Servisní středisko může objednavatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace.
      8. Nadstandartní/Express servis – placená služba v sumě 520,- CZK bez DPH (629,20 CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílů, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo výrobce a doložení všech potřebných dokladů k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).


        Obchodné podmienky služby Výjazd technika

        1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18.- EUR bez DPH ( 21.60.- EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
        2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
        3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
        4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
        5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
        6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
        7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika

        Služba: Doprava

        Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
        Přeprava kurýr 130,00 CZK 157,30 CZK
        Přeprava kurýr na dobírku 290,00 CZK 350,90 CZK
        Balení produktu a příprava k odeslání ** 90,00 CZK 108,90 CZK

        Služba: Servisní práce

        Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
        Diagnostika – Vacuum Cleaner * 260,00 CZK 314,60 CZK
        Oprava, konfigurace – Vacuum Cleaner 400,00 CZK 484,00 CZK
        Profilaktika – Vacuum Cleaner 400,00 CZK 484,00 CZK
        Oprava, konfigurace – Other Accessories 250,00 CZK 302,50 CZK

        Uvedené ceny služeb jsou za základní hodinovou sazbu. Výsledná cena se může lišit v závislosti na charakteru vady zařízení.

        * Služba diagnostika je účtována v případě placené opravy při nepřijaté cenové nabídce.

        ** Balení produktu v případě chybějícího nebo nevhodného obalu na přepravu kurýrem zpět.

        Roborock a Roidmi

        Naše servisní středisko provádí záruční a pozáruční servis výhradně na zařízení, které pocházejí z distribuce společnosti WESTech, spol. s r.o.