Postup při reklamaci
Program výměny
1. Vyberte zařízení
Robotický vysavač
Tyčový vysavač

Služba spojená s doručením zařízení do servisního střediska. Oprava zařízení je realizována v autorizovaném servisním středisku SWISS. Zařízení bude po ukončení opravy uložené k vyzvednutí v autorizovaném servisním středisku SWISS. Na žádost klienta může být zařízení po ukončení opravy odeslané kurýrní službou formou dobírky, pokud zařízení splňuje podmínky bezpečné přepravy.

2. Co potřebujete

    Standardní doprava kurýrem – jednu přepravu zaplatíme za vás

    Standardní doprava

    1. Zdarma do servisního střediska pro záruční a mimozáruční opravy
    2. Limit zásilky do 20 kg, vyzvednutí následující pracovní den (celá Česká republika)
    3. Odeslání ukončené reklamace standardním kurýrem  na dobírku v částce 130,- CZK bez DPH / 157,30 CZK s DPH za přepravu
    4. V případě volby zákazníka možnost osobního předání ukončené reklamace v místě vyřízení reklamace

    2. Expresná doprava

    1. Cena dopravy 8,40.- EUR do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
    2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania ( platí pri zadaní objednávky do 14:00 )
    3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

    Objednej dopravu


      Obchodní a přepravní podmínky

      1. V případě v potvrzení volby (souhlasu) "Po opravě zaslat zařízení kurýrem" bude objednateli standardní dopravy účtován poplatek za službu standardní dopravy kurýrem ve smyslu platného ceníku, t.j. 130,- CZK bez DPH / 157,30 CZK s DPH formou zálohové faktury nebo dobírky.
      2. Zařízení posílány přepravní službou musí být řádně zabalené, doporučujeme poslat v originálním obalu (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel. Vybavení škody při přepravě se řídí přepravními a obchodními podmínkami příslušné přepravní společnosti.
      3. Zařízení poslané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obale (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel.
      4. Příjemce je povinen zásilku při jejím převzetí vizuálně zkontrolovat, a v případě, pokud je balík zjevně poškozen (poškozený, promočený, otevřený) neprodleně s dopravcem sepsat zápis o škodě na zásilce, a informovat o této skutečnosti odesílatele zásilky.
      5. Zařízení, které k nám bude doručeno bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám nemůžeme odeslat zpět přes službu kurýr. Objednatel se zavazuje vyzvednout ukončenou reklamaci osobně v místě vyřízení reklamace.
      6. Záruční oprava – oprava provedena bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou.
      7. Servisní středisko může objednavatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace. Bez uvedeného dokladu nemusí být záruční reklamace uznána.
      8. Nadstandardní/Express servis – placená služba v sumě 400,- CZK bez DPH (484,- CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílů, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo výrobce a doložení všech potřebných dokladů k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).


        Obchodné podmienky služby Výjazd technika

        1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18.- EUR bez DPH ( 21.60.- EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
        2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
        3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
        4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
        5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
        6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
        7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika

        Služba: Doprava

        Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
        Přeprava kurýr 100,00 CZK 121,00 CZK
        Přeprava kurýr na Dobírku 130,00 CZK 157,30 CZK
        Balení produktu a příprava k odeslání ** 90,00 CZK 108,90 CZK

        Služba: Servisní práce

        Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
        Diagnostika – Vacuum Cleaner * 400,00 CZK 484,00 CZK
        Oprava, konfigurace – Vacuum Cleaner 600,00 CZK 726,00 CZK
        Profilaktika – Vacuum Cleaner 400,00 CZK 484,00 CZK
        Oprava, konfigurace – Other Accessories 390,00 CZK 471,90 CZK

        Uvedené ceny služeb jsou za základní hodinovou sazbu. Výsledná cena se může lišit v závislosti na charakteru vady zařízení.

        * Služba diagnostika je účtována v případě placené opravy při nepřijaté cenové nabídce.

        ** Balení produktu v případě chybějícího nebo nevhodného obalu na přepravu kurýrem zpět.

        Roborock a Roidmi

        Naše servisní středisko provádí záruční a pozáruční servis výhradně na zařízení, které pocházejí z distribuce společnosti WESTech, spol. s r.o.