Vyberte značku vašeho zařízení
Blog2018-06-26T10:06:58+02:00
14.3.2020

Omezení provozu v důsledku prevence šíření viru SARS-CoV-2 / COVID-19

14.3.2020|

Vážení zákazníci, z důvodu prevence šíření viru SARS-CoV-2 / COVID-19, a ochrany zdraví vás klientů, jako i našich pracovníků servisu, bude pobočka Olomouc společnosti SWISS CZ s.r.o. do odvolání pro veřejnost uzavřena. Prosíme klienty, aby využily možnost zaslání zařízení formou bezplatného svozu, který si mohou objednat na naší webové stránce: https://www.swissit.cz/doprava/  nebo formou e-mailu na prepravaol@swissit.cz Během tohoto období bude služba "svoz zařízení" bezplatná pro záruční i mimozáruční servis. Klienti, kteří mají u nás opravené zařízení, budou kontaktováni našim Helpdeskem o možnostech převzetí nebo zaslání zařízení ze servisu. Informace budeme průběžně aktualizovat. Děkujeme za pochopení.

13.3.2020

Jak správně čistit produkty Apple

13.3.2020|

Současná světová epidemie nového typu koronaviru zasáhla i svět nejmodernějších technologií. V této souvislosti vydala společnost Apple souhrn doporučení, v nichž radí uživatelům svých produktů, jak správně čistit a dezinfikovat zařízení s pomocí vybraných čistících a dezinfekčních prostředků. V tomto období je čištění a dezinfekce technologických zařízení obzvlášť velmi důležitá, protože telefony, počítače, i notebooky se staly nedílnou součástí našich životů, a lidé se jich neustále dotýkají a opakovaně je berou do svých rukou. Zařízení značky Apple se vyrábí z různých druhů materiálů, proto mají různé produkty své specifické požadavky na čištění. V následujícím textu uvádíme několik společných tipů a doporučení, která se vztahují na všechny [...]

27.2.2020

Výměna LCD a baterie na iPhone na počkání

27.2.2020|

Vážení zákazníci, dovolte, abychom vás upozornili na možnost využití naší služby "Nadstandardní / Express servis", a získat tak výměnu LCD nebo baterie na iPhone zařízení na počkání, resp. ve stejný den. Veškeré opravy realizujeme výhradně na naší certifikované pobočce v Olomouci. Kromě rychlosti opravy získáváte automaticky i: jistotu použití originálních náhradních dílů, jistotu dodržení přísných předpisů a standardů výrobce pro provádění oprav, a samozřejmě, že nepřijdete ani o svou záruku. Uvedená možnost nadstandardního servisu platí pro všechny typy iPhone zařízení (iPhone SE, 6, 6Plus, 6s, 6S Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X, XR, XS, XS Max, 11, 11 Pro a [...]

27.1.2020

Soutěž o sluchátka Beats Solo3 Wireless

27.1.2020|

V novém roce jsme pro vás připravili další zajímavou soutěž. S blížícím se Valentýnem můžete soutěžit o zcela nová bezdrátová sluchátka Beats Solo3 *. Soutěž probíhá na našem Facebooku, a abyste se do ní zapojili, stačí splnit dve jednoduché podmínky: Dát LIKE na náš soutěžní post Napsat do komentáře pod postem osobu, se kterou byste chtěli strávit letošního Valentýna Jednoduché, že? Soutěžit budeme do středy 12.02.2020 do 12:00 hod. V tento den vylosujeme výherce, a zašleme mu jeho nová bezdrátová sluchátka Beats*. Všem držíme palce, ať se na vás usměje štěstí. Samozřejmě, že všechny vaše LIKE stránky a sdílení příspěvku jsou [...]

13.12.2019

Změna otvíracích hodin po dobu vánočních svátků

13.12.2019|

Vážení zákazníci, Po dobu nadcházejících vánočních svátků jsme upravili otvírací hodiny naší pobočky v Olomouci, která vám bude k dispozici následovně: Pondělí 23.12 – otevřeno Pátek 27.12 – zavřeno Pondělí 30.12 – otevřeno Úterý 31.12 – zavřeno Všechny ostatní dny je naše pobočka v Olomouci otevřená ve standardních otvíracích hodinách. Děkujeme za pochopení

13.11.2019

Prémiová podpora od HP

13.11.2019|

Vaše prémiové HP produkty si zaslouží i prémiovou starostlivost. Neváhejte proto ani minutu a využijte náš prémiový servis. Prémiový servis se vztahuje na vybrané notebooky řady HP ENVY, HP Spectre a OMEN zakoupené po 1.10.2019. Kompletní seznam produktů najdete na:  http://edm.bprsychrov.cz/premium%20servis/Seznam_Za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD_CZ.pdf A jak to celé funguje? Úplně jednoduše. V případě problémů vaše zařízení už nemusíte nikam nosit ani posílat. Stačí, když zavoláte na bezplatné telefonní číslo 0800 400 333, a vyškoleného technika pošleme přímo k vám. Prémiová podpora pro notebooky řady HP Spectre, HP ENVY a OMEN vám oproti standartnímu servisu navíc nabízí: Přednostní vybavení servisního zásahu. Opravu notebooku na vámi zvoleném místě u [...]

Go to Top