Apple, postup při reklamaci

Poskytujeme autorizovaný záruční a pozáruční servis na všechny typy produktů Apple, Beats a originálního Apple příslušenství zakoupeného v Čechách a nebo  jiných krajích Světa.

Reklamaci Vašeho produktu Apple anebo Beats si můžete uplatnit:

  1. Osobně – na pobočce SWISS CZ s.r.o., Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla), 779 00 Olomouc
  2. Zasláním na opravu – na pobočku SWISS CZ s.r.o., Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla), 779 00 Olomouc
  3. Vyžádáním dopravy – přes kontaktní formulář https://www.swissit.cz/doprava/

Vyžádaná doprava je zpoplatněná služba v ceně 130,- CZK bez DPH za jednu dopravu kurýrem.

Záruka na zařízení od dne nákupu nového produktu zakoupeného na území Čech:

  1. 24 měsíců – Fyzická osoba/občan ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele.
  2. 12 měsíců – Právnická osoba s přiděleným IČO.
  3. Pro zařízení zakoupené v telekomunikačního operátora je možné uplatnit si záruční reklamaci v autorizovaném servise jen v prvních 12 měsících ode dne nákupu zařízení.

Záruka na zařízení ode dne nákupu nového produktu zakoupeného mimo území Čech:

  1. 12 měsíců – Osoba/občan anebo právnická osoba s přiděleným IČO

Dříve, než nám přinesete svoje zařízení postupujte prosím podle následujících kroků:

Jestliže není možné zařízení zapnout a nebo nereaguje, udělejte následující kroky:

  1. Zálohujte zařízení se systémem iOS (pokud je to možné).
  2. Připravte si heslo účtu Apple ID. V případě některých oprav je heslo účtu Apple ID potřebné na vymazání zařízení a vypnutí služby Hledat můj iPhone.
  3. Při produktech Mac resetujte firmware password.
  4. Přineste si potvrzení o nákupu (originál nebo kopii dokladu) v případě uplatnění záruční reklamace.
  5. Přineste svoje zařízení a všechno příslušenství, se kterým potřebujete pomoct.

Dřív, než pošlete svoje zařízení

Dřív, než nám svoje zařízení pošlete na opravu anebo výměnu, postupujte podle následujících kroků:

  1. Pokud potřebujete poslat na opravu svůj iPhone spárovaný s hodinkami Apple Watch, zrušte spárování zařízení. Po zrušení spárování vytvoří váš iPhone novou zálohu hodinek Apple Watch. Tuto zálohu můžete použít na obnovu hodinek Apple Watch po tom, co vám bude vás iPhone vrácený ze servsu.
  2. Zálohujte zařízení se systémem iOS.
  3. Přejděte do menu Nastavení – Zprávy a vypněte položku iMessage.
  4. Přiložte k zařízení potvrzení o nákupu (originál nebo kopii) v případě uplatnění záruční reklamace.
  5. Vymažte zařízení. Přejděte do menu Nastavení- Všeobecné- Resetovat- Vymazat celý obsah a nastavení. Jakmile se zobrazí výzva, zadejte svoje heslo a heslo účtu – Apple ID. Jestliže zařízení nemůžete vymazat, protože se nedá zapnout nebo nereaguje, můžete ho vymazat prostřednictví, stránky iCloud.com. Přečtěte si, jak postupovat.
  6. Ujistěte se, že je vypnutá funkce Zámek aktivace.
  7. Ze zařízení odstraňte SIM kartu, pouzdro nebo ochrannou folii obrazovky. Kábl a nabíječku si ponechte.
  8. Při produktech Mac resetujte firmware password.
  9. Uveďte podrobný popis závady, Vaše kontaktní údaje (jméno, adresu, telefon, mail).
  10. Dbejte prosím na správné zabalené zařízení ideálně s využitím původního obalu.

Jak. Dlouho to bude trvat?

Doba opravy je většinou do 72 hodin. Na některé typy oprav poskytujeme lhůtu  opravy v ten samý den od doručení zařízení na servis.

Stav opravy je možný sledovat on-line na https://www.swissit.cz/online-stav-zakazky/

Kolik to bude stát?

  1. Pokud se na daný problém vztahuje záruka, tak je oprava bezplatná.
  2. Pokud se na daný problém záruka nevztahuje, cena bude závislá od typu opravy. Od nás vždy nejdřív obdržíte cenovou nabídku.
  3. V případě pozáruční opravy při neakceptované ceně je účtovaná analýza závady v ceně 520,- CZK bez DPH (629,20 CZK s DPH).
  4. Ceník prací a vybraných oprav najdete na https://www.swissit.cz/cennik/

Garance kvality na vykonané záruční a pozáruční opravy

Náš technický tým je vyškolený přímo výrobcem s příslušnými certifikáty na opravu pro jednotlivé produkty. Pracujeme výhradně s vybavením od výrobce s příslušnými diagnostickými nástroji pro vstupní. Výstupní kontrolu. Objednáváme výhradně originální náhradní díly distribuované přímo výrobcem, ke kterým má přístup výlučně autorizované servisní středisko s certifikátem AUthorised Service Provider.

Pro všechny opravy je poskytnutá záruka na práce a použité součástky ve smyslu platné SK legislativy, t.j. zákona na ochranu spotřebitele a obchodního zákoníku. Výrobce Apple zároveň poskytuje Apple limited warranty v trvání 3 měsíců.