Apple zjistil, že velmi malé procento displejů 13palcových MacBooků Pro vykazuje jeden nebo více následujících problémů:

  • Podsvícení displeje souvisle nebo občas zobrazuje svislé jasné pruhy podél celé spodní části obrazovky
  • Podsvícení displeje zcela přestane fungovat

Dotčená zařízení se prodávala od října 2016 do února 2018. Apple nebo autorizovaný poskytovatel servisu Apple provede servis dotčených MacBooků Pro bezplatně.

Vyhovující modely

Chcete-li určit model svého počítače a ověřit si, jestli má na tento program nárok, zvolte nabídku Apple () > O tomto Macu. Vyhovující modely jsou uvedené níže.

  • MacBook Pro (13palcový, 2016, čtyři porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13palcový, 2016, dva porty Thunderbolt 3)

Poznámka: Na žádné jiné modely notebooků Mac se tento program nevztahuje.

Průběh servisu

Najděte si autorizovaného poskytovatele servisu Apple, který servis displeje provede. Před zahájením servisu bude váš MacBook Pro prověřen, jestli se na něj tento program vztahuje.

Pokud máte otázky nebo potřebujete další pomoc, obraťte se na podporu Apple.

V rámci přípravy svého počítače na servis si zazálohujte data.

Poznámka: Pokud má váš MacBook Pro jakékoli poškození, které brání provedení servisu, bude nutné nejdřív opravit tento problém. V některých případech může být taková oprava zpoplatněná.

Další informace

Tímto celosvětovým programem společnosti Apple se neprodlužuje standardní záruka na váš MacBook Pro.

Pokud se domníváte, že váš MacBook Pro měl tento problém a vy jste za opravu displeje zaplatili, můžete Apple požádat o refundaci.

Tento program se vztahuje na vyhovující modely MacBooku Pro po dobu čtyř let od prvního maloobchodního prodeje daného zařízení.