Ověřit záruku
Postup při reklamaci
Program výměny
1. Vyberte zařízení
Mobil
Tablet/PC
Notebook
PC
Monitor
All in One
Server

Služba spojená s doručením zařízení do servisního střediska. Oprava zařízení je realizována v autorizovaném servisním středisku SWISS. Zařízení bude po ukončení opravy uložené k vyzvednutí v autorizovaném servisním středisku SWISS. Na žádost klienta může být zařízení po ukončení opravy odeslané kurýrní službou formou dobírky, pokud zařízení splňuje podmínky bezpečné přepravy.

Služba servisu u zákazníka v případě, že je možné pro dané zařízení použít daný typ služby dle zakoupené služby pro dané zařízení. K realizaci bezplatného záručního servisu na místě u zákazníka bude vyslán technik autorizovaného servisu společnosti SWISS. V případě pozáručního servisu nebo servisu mimo záručních podmínek výrobce je služba zpoplatněna dle aktuálního ceníku služeb.

2. Co potřebujete

    Standardní doprava kurýrem – jednu přepravu zaplatíme za vás

    Standardní doprava

    1. Zdarma do servisního střediska pro záruční a mimozáruční opravy
    2. Limit zásilky do 20 kg, vyzvednutí následující pracovní den (celá Česká republika)
    3. Odeslání ukončené reklamace standardním kurýrem  na dobírku v částce 130,- CZK bez DPH / 157,30 CZK s DPH za přepravu
    4. V případě volby zákazníka možnost osobního předání ukončené reklamace v místě vyřízení reklamace

    2. Expresná doprava

    1. Cena dopravy 8,40.- EUR do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
    2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania ( platí pri zadaní objednávky do 14:00 )
    3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

    Objednej dopravu


      Obchodní a přepravní podmínky

      1. V případě v potvrzení volby (souhlasu) "Po opravě zaslat zařízení kurýrem" bude objednateli standardní dopravy účtován poplatek za službu standardní dopravy kurýrem ve smyslu platného ceníku, t.j. 130,- CZK bez DPH / 157,30 CZK s DPH formou zálohové faktury nebo dobírky.
      2. Zařízení posílány přepravní službou musí být řádně zabalené, doporučujeme poslat v originálním obalu (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel. Vybavení škody při přepravě se řídí přepravními a obchodními podmínkami příslušné přepravní společnosti.
      3. Zařízení poslané přepravní službou musí být řádně zabalené – doporučujeme poslat v originálním obale (není to však podmínkou). Za škodu, která vznikne následkem použití chybného, nevhodného nebo nedostatečného obalu zásilky, nese zodpovědnost odesílatel.
      4. Příjemce je povinen zásilku při jejím převzetí vizuálně zkontrolovat, a v případě, pokud je balík zjevně poškozen (poškozený, promočený, otevřený) neprodleně s dopravcem sepsat zápis o škodě na zásilce, a informovat o této skutečnosti odesílatele zásilky.
      5. Zařízení, které k nám bude doručeno bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškození při přepravě zpět, vám nemůžeme odeslat zpět přes službu kurýr. Objednatel se zavazuje vyzvednout ukončenou reklamaci osobně v místě vyřízení reklamace.
      6. Záruční oprava – oprava provedena bezplatně ve smyslu záručních podmínek výrobce v souladu s CZ legislativou.
      7. Servisní středisko může objednavatele požádat o doložení dokladu o koupi (faktura, blok z pokladny) pro uznání záruční reklamace. Bez uvedeného dokladu nemusí být záruční reklamace uznána.
      8. Nadstandardní/Express servis – placená služba v sumě 400,- CZK bez DPH (484,- CZK s DPH). Obsahem služby je prioritní diagnostika zařízení do 3 hodin po doručení, expresní objednávka dílů, oprava zařízení od 3 hodin do 24 hodin v pracovních dnech za předpokladu dostupnosti náhradního dílu skladem v servisním středisku nebo výrobce a doložení všech potřebných dokladů k zařízení a souhlasu k opravě (v případě placeného servisu).


        Obchodné podmienky služby Výjazd technika

        1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18.- EUR bez DPH ( 21.60.- EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
        2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
        3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
        4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
        5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
        6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
        7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika

        Služba: Doprava

        Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
        Doprava Paušál Olomouc – výjezd technika 600,00 CZK 726,00 CZK
        Doprava CZ – výjezd technika 12 CZK / km 14,52 CZK / km
        Přeprava kurýr 100,00 CZK 121,00 CZK
        Přeprava kurýr na Dobírku 130,00 CZK 157,30 CZK
        Balení produktu a příprava k odeslání *** 90,00 CZK 108,90 CZK

        Služba: Servisní práce

        Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 21%
        Nadstandardní / Express servis 400,00 CZK 484,00 CZK
        Diagnostika vady zařízení u zákazníka 800,00 CZK 968,00 CZK
        Diagnostika v servise Notebooks, PCs, Monitors, Phone* 400,00 CZK 484,00 CZK
        Diagnostika v servise Servers* 1 200,00 CZK 1 452,00 CZK
        Oprava, konfigurace, instalace – Phone 800,00 CZK 968,00 CZK
        Oprava, konfigurace, instalace – Notebooks, PCs, Monitors 900,00 CZK 1 089,00 CZK
        Oprava, konfigurace, instalace – Servers 1 500,00 CZK 1 815,00 CZK
        Oprava, konfigurace, instalace – Accessories 390,00 CZK 471,90 CZK
        Záloha dat Phone, Notebooks, PCs** 900,00 CZK 1 089,00 CZK

        Uvedené ceny služeb jsou za základní hodinovou sazbu. Výsledná cena se může lišit v závislosti na charakteru vady zařízení.

        Reinstalace OS znamená instalaci základního programového vybavení a továrního nastavení od výrobce.

        * Služba diagnostika je účtována v případě placené opravy při nepřijaté cenové nabídce.

        ** Záloha dat na vyžádání od klienta. Servisní středisko se pokusí udělat zálohu dat, která nemusí být vzhledem k povaze vady úspěšná. V takovém případě nebude účtována.

        *** Balení produktu v případě chybějícího nebo nevhodného obalu na přepravu kurýrem zpět.

        ASUS

        ASUS je nadnárodní technologická společnost se sídlem na Taiwanu. Známá je především jako největší výrobce základních desek pro technologická zařízení na světě. Uživatelé však ASUS znají i jako výrobce levných no kvalitních IT zařízení. Do portfolia ASUSu patří základní desky, grafické karty, optické mechaniky, smartphony, notebooky, stolní počítače ale i servery a síťové prvky. Kromě produktů, které vyrábí firma pod vlastní značkou také dodává své technologie pro další technologické giganty jako jsou Apple, Samsung či HP.