FAQ – Otázky a odpovědi
Ano, pro uplatnění reklamace je potřebný doklad o koupi. Není potřebný originál dokladu, úplně je dostačující jeho fotokopie nebo scan. Dokladem o koupi se myslí blok z registrační pokladny nebo faktura. Dokladem o koupi není záruční nebo dodací list.
Ne, momentálně „servis na místě u zákazníka“ neposkytujeme.
Pro odstranění zařízení z iCloud služby „Najít můj iPhone“ je potřebné postupovat podle uvedeného postupu: https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=en_US&viewlocale=cs_CZ
Stav opravy vašeho zařízení je možné jednoduše ověřit kliknutím na „Online stav zakázky“ v pravém horním rohu na stránce www.swisscz.cz
Ano, u nás je možné objednat originální náhradní díly podporovaných výrobců s výjimkou značky Apple, kde je možné dodat náhradní díl výhradně spolu se servisní službou.
Ne, v naší společnosti je možné zakoupit výhradně originální náhradní díly zasílané výrobcem.
Kalibrace znamená nastavení správné funkčnosti LCD displeje jako: jas, kontrast, citlivost na dotyk, přesnost odezvy na dotyk … Při kalibraci se zároveň kalibruje i tlačítko Touch ID. Bez kalibrace LCD displeje nemusí zařízení fungovat správně podle přísných parametrů výrobce.
Pouze s originálními náhradními díly má klient jistotu, že po opravě bude zařízení pracovat správně, a zároveň zařízení neztratí záruku jak při použití neoriginálních náhradních dílů a při vykonaní neautorizovaných oprav.
Zvýhodněná ,,Exchange cena“ náhradního dílu znamená, že výrobce zařízení, vám poskytne za zvýhodněnou cenu náhradní díl za podmínky, že nefunkční vyměněný komponent bude po vykonání opravy zaslán servisním střediskem zpět výrobci.